تور کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا لغو شد

    تور کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا لغو شد

    ‏ تور کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا علیرغم حل مشکل ممنوع الخروجی این خواننده از سوی شخص همایون لغو شد.

    همایون شجریان در این باره نوشته:

    «دوستان گرامی
    هر‌چند موانع برای سفر و برگزاری کنسرت‌ها برداشته شد، برای احوالات ناخوش این روزهایمان، تصمیم به لغو برنامه‌ها گرفتم.
    از تمامی عزیزانی که با مهر و محبت خود برای حضور در این کنسرت‌ها بلیط تهیه کرده‌اند پوزش می‌خواهم. وجه بلیط‌های تهیه شده به حساب خریداران محترم بازگردانده خواهد شد.
    همراهان عزیزم، این تصمیم کاملا شخصی و از روی احوال ناخوشی‌ست که این روزها گلویم را می‌فشارد.»

    کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا - تور کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا لغو شد

    سحر فروزان مدیر برنامه های «همایون شجریان» درباره لغو تور بزرگ این خواننده در اروپا و برخی اظهارات درباره این خواننده مواردی را مطرح کرده است.

    🔻پاسپورت همایون شجریان شامگاه چهارشنبه 20 مهر ماه به سحرفروزان تحویل شده است و روز یك شنبه 22 مهر ماه نیز موضوع عدم ممنوع الخروجی وی از طریق سازمان های ذی ربط اعلام شده است.

    🔻هیچ منعی برای خروج ایشان و گروه برای برگزاری كنسرت وجود نداشته است و ایشان كاملا بر اساس نظر شخصی خود دیشب این تصمیم را اعلام كرده اند.

    🔻 برنامه ریزی برای اجرای 14 كنسرت در شهرهای های اروپا از حدود شش ماه پیش انجام شده بود و پروسه اخذ ویزای گروه و سایر هماهنگی های اجرایی نیز انجام شد و طبق آخرین آمار و مستنداتی كه سه هفته قبل از طرف برنامه گذار به ما اعلام شد، بیشتر كنسرت ها سولد آوت شده است.

    🔻بر اساس برنامه قرار بود گروه روز پنج شنبه 28 مهر به سمت اشتوتگارت برای تمرین نهایی با نوازندگان خارجی و آغاز تور، سفر خود را آغاز كنند كه جناب شجریان تصمیم به تغییر برنامه گرفتند.

    🔻 با سالنها و برنامه گذار نیز مذاكره شده است. برخی از سالنها با درك شرایط موضوع را پذیرفته اند ولی اغلب جرایمی را برای كنسلی اعلام نمودند كه پرداخت شده است و البته برخی هزینه های اجرایی نیز لاجرم قابل برگشت نبوده اند.

    🔻سحر فروزان تاكید كرد كه هیچ نوع فشار و توصیه ای مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری كنسرت ها وجود نداشته است و این تصمیمی بوده است كه جناب آقای شجریان شخصا، به همان دلیلی كه در صفحه اینستاگرامشان شب گذشته منتشر شده است، گرفته اند.

    🔻وی گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با برنامه گذار، وجوه بلیت های خریداری شده تور کنسرت ‎همایون شجریان در اروپا طی روزهای آینده به حساب خریداران بازگردانده خواهد شد.

     

    روبیکا کاکتوس موزیک   تیشرت استقلال
    بر چسب ها :

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.