علیرضا افتخاری سفیر سلامت شد

    علیرضا افتخاری سفیر سلامت شد

    از سوی فدراسیون دوچرخه سواری علیرضا افتخاری سفیر سلامت انتخاب شد .

    افتخاری سفیر سلامت - علیرضا افتخاری سفیر سلامت شد

    طی مراسمی به دعوت محمود رشیدی (رئیس فدراسیون دوچرخه سواری) و با حضور تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسؤولان فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی علیرضا افتخاری خواننده مردمی کشورمان را به عنوان سفیر «انگیزه و سلامت» رشته دوچرخه سواری منصوب کرد.

    افتخاری که از مفاخر موسیقی و هنر ایران زمین محسوب می‌شود در فضایی صمیمانه و دوستانه به همراه تعدادی از ملی‌پوشان پیشکسوت و فعلی کشورمان دقایقی به رکابزنی در پیست دوچرخه سواری آزادی پرداختند.

    سفیر انگیزه و سلامت رشته دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مسؤولان رشته دوچرخه سواری اهدای حکم عضو جدید خانواده بزرگ رشته دوچرخه سواری را مایه افتخار و غرور خود عنوان نمودند و یادآور شدند:

    «ای کاش بتوانیم رشته دوچرخه سواری را بیش از امروز توسعه دهیم و آلودگی را از سطح شهرهای خود پاک کنیم. فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در تمام خانواده‌ها و شهرهای کشور ترویج پیدا کند و من نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا سهم کوچکی در این مهم ایفا کنم.»

    در این مراسم محمود رشیدی ر(ئیس فدراسیون دوچرخه سواری) گفت :

    حضور علیرضا افتخاری در بین اعضای خانواده دوچرخه سواری را اتفاقی بزرگ و غرورآفرین است

    و اظهار داشت :

    ورزش و هنر می‌توانند به عنوان دو بخش تأثیرگذار در جامعه در سلامتی و شادابی مردم سهم بسزایی داشته باشند. فدراسیون دوچرخه سواری این اتفاق را به فال نیک می‌گیرد و تلاش زیادی می‌کند تا سوای قهرمانی به توسعه بخش همگانی و فرهنگی رشته دوچرخه سواری نیز اهمیت دهد که امیدواریم با حضور استاد افتخاری در رأس این هرم شاهد حضور چهره‌های برجسته بسیاری در خانواده بزرگ دوچرخه سواری سراسر کشورمان باشیم.

    روبیکا کاکتوس موزیک   تیشرت استقلال
    بر چسب ها :

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.