ماجرای اختلاف علی بیرنگ و فریمن چیست ؟

    ماجرای اختلاف علی بیرنگ و فریمن چیست ؟

    شاید از اختلاف و درگیری مجازی علی بیرنگ و فریمن چیزهایی شنیده اید ولی برویم بررسی کنیم ببینیم ماجرا چیست ؟

    علی بیرنگ و فریمن - ماجرای اختلاف علی بیرنگ و فریمن چیست ؟

    چندی قبل بود که شنیده شد اسطوره موسیقی پاپ ایتالیا «آلبانو» در یک همکاری جالب توجه با «فریمن» خواننده پاپ ایرانی، اثری مشترک و دوزبانه را منتشر می کند.
    «آلبانو آنتونیو کاریزی» ترانه سرا، خواننده و بازیگر مشهور ایتالیایی که بواسطه بازی و خواندن در فیلم سینمایی «جوانان زیر آفتاب» در دهه 40 شمسی محبوبیتی فراوان در بین ایرانی ها داشت، قطعه ای ایتالیایی – انگلیسی را با خواننده پاپ ایرانی «فریمن» منتشر میکند.
    «فریمن» سالهاست که با آثار انگلیسی – فارسی در ایران آثاری را مننتشر کرده و فعالیت هایش را بصورت مستقل در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.
    این اثر دو زبانه rise from the fall (برخاستن از سقوط) نام دارد که یکشنبه 12 تیرماه همزمان در ایران و همه پلتفرم های خارجی منتشر خواهد شد.
    در این همکاری تلاش شده «زندگی انسان معاصر پس از کرونا» روایت شود و «امید» و «شورِزندگی» اصلی ترین مفاهیم این اثر است.
    گفتنی ست «آلبانو» به واسطه محبوبیت فراوان در ایران در دهه های 40 و 50، سال 1969 به ایران سفر کرده و عکس این خواننده روی جلد مجله جوانان منتشر شد.

     

    🔹افشاگری علی بیرنگ علیه آلبانو و فریمن

    ‏روز گذشته خبر همکاری «آلبانو» (اسطوره موسیقی پاپ ایتالیا) با «فریمن» (خواننده ایرانی) در این صفحه منتشر شد.
    ساعاتی پس از انتشار این خبر، «علی بیرنگ» (موزیسین قدیمی و سرشناس ایرانی) با انتشار ویدیویی در صفحات شخصی خود نسبت به خبر همکاری خواننده ایرانی و ایتالیایی مواردی را مطرح کرد و اعلام کرد کلیه مراحل ساخت و تولید این اثر را او انجام داده و طرف ایرانی این همکاری، از درج نام او خودداری کرده است.
    علی بیرنگ که فرزند «بیژن بیرنگ» (کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون) است، در این ویدئو جزییاتی را افشا کرده که بنا بر اصول حرفه ای رسانه ای، خود را موظف به انتشار صحبت های این موزیسین میدانیم.

     

     

    و اما امروز فریمن پاسخ علی بیرنگ را اینگونه داده است :

    دوستان گرامی به منظور حفظ آرامش روانی شما عزیزان تا به امروز از انتشار مطلبی پیرامون مشکلات و اختلافات خودداری شد.
    لیکن با توجه به انتشار اکاذیب و ادعاهای نادرست از سوی طرف مقابل
    (آقاي علي بيرنگ) ، به منظور احترام به افکار عمومی توضیح مختصری درباره این موضوع داده می‌شود.

    اشخاص دخیل در پروژ‌ه‌ها، به منظور مشخص نمودن حقوق و تعهدات خود، قراردادهای خصوصی مکتوب، تنظیم می‌کنند. به ویژه در پروژه‌های بین‌المللی که این مهم با سخت گیری بیشتری همراه است. معیار تشخیص حقانیت افراد قانون و قرارداد است.

    🔴 برای روشن شدن افکار عمومی، دو ماده مربوط به ادعاهای آقای علی بیرنگ از این قرارداد را به همراه مواد مربوطه از قانون را  منتشر می‌کنم  ( تصاویر زیر همین پست پیوست شد ) . بدیهی است قرارداد به طور کامل به مراجع قضایی ارائه می‌شود. هر گونه ادعای ایشان از طریق کارشناسی قابل بررسی است.

    فضای مجازی جای طرح دعوا نیست، در تمام دنیا دادگاه‌ محل طرح دعوا و رسیدگی به آن است. ایشان هر ادعایی دارد، در مرجع قضایی مطرح کند تا دفاع و پاسخ من را بشنود.

    🔴 بنابراین اعلام میکنم که از آقای علی بیرنگ به دلیل مزاحمت تلفنی، توهین، تهدیدِ، افتراء، انتشار اکاذیب از طریق رایانه شکایت کیفری به عمل آمده است. همچنین دادخواست حقوقی الزام به جبران خسارت معنوی از طریق الزام به عذرخواهی در جراید مطرح شده است. متاسفانه فایل‌های صوتی پیام‌های ایشون به گونه‌ای است که انتشار آن به دلیل آن که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی می‌شود، ممنوع است.

    با سپاس

    فريمن

    علی بیرنگ و فریمن 1 - ماجرای اختلاف علی بیرنگ و فریمن چیست ؟

    روبیکا کاکتوس موزیک   تیشرت استقلال
    بر چسب ها :

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.