قضیه آهنگ تیم ملی و محمد معتمدی

    قضیه آهنگ تیم ملی و محمد معتمدی

    در روزهای گذشته و پخش آهنگ تیم ملی با صدای محمد معتمدی جنجال زیادی به پا کرده است . در این زمینه محمد معتمدی پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت :

    تیم ملی و محمد معتمدی - قضیه آهنگ تیم ملی و محمد معتمدی


    اینجانب محمد معتمدی از زمان داغ مهسا امینی عزیز تا امروز هیچ اثر جدیدی ضبط نکرده ام و مثل همه مردم داغدار و ماتم زده عزیزانمان هستم.
    از چندین ماه قبل از داغ مهسا امینی، هنرمندان متعددی، شروع به ساخت ده ها اثر برای جام جهانی و تیم ملی کردند. قرار بود هر اثری که در جلسات ارزیابی برگزیده شد، در مراسم بدرقه تیم ملی توسط ارکستر سمفونیک ایران نواخته شود و پس از آن نیز در حین مسابقات طی چند نوبت در کشور قطر بصورت زنده و ارکسترال اجرا گردد که در واقع قسمت اصلی پروژه همان اجرای زنده و چندین کنسرت در تهران و قطر بود.
    یکی از دوستان آهنگساز من نیز با حمایت انجمن موسیقی ایران، شعر و ملودی ای را تنظیم و ضبط نمود و پیشنهاد خواندن آن را به من داد و من هم همان موقع، حوالی چهارم مرداد و پس از کنسرتی که در کاشان داشتم این اثر را در استودیو اجرا نمودم.
    پس از داغ مهسا امینی عزیز، در بی خبری ما این اثر برای بدرقه تیم ملی برگزیده شد و نام بنده در خبرگزاری ها بعنوان خواننده رسمی تیم ملی عنوان شد. ولی چون بنده و سایر عوامل و اعضای ارکستر حقیقتاً دل و دماغ اجرا نداشتیم و اشک و داغ و ماتم مردم قلبمان را آزرده بود با فدراسیون برای ادامه کار به تعامل ننشستیم و از حضور در ادامه پروژه منصرف شدیم.
    اتفاقا پس از عنوان شدن نام بنده بعنوان خواننده رسمی تیم ملی، آنچه که در دل داشتم برایتان نگاشتم و به همه عوامل و تهیه کننده نیز عدم توان برای ادامه کار را اعلام کردم.
    عزیزان من!
    حال اگر فحش و نا سزا به من آرامتان می کند گله ای نیست. حتی اگر اینگونه کمی آرام می شوید فدای دلهای پر از خشم و اندوهتان.
    به امید روزهای خوب
    با عشق و ارادت
    محمد معتمدی

    با همه این حواشی و مباحثی که اخیرا مطرح بود به هر حال آهنگ تیم ملی با صدای محمد معتمدی منتشر شد .

    روبیکا کاکتوس موزیک   تیشرت استقلال
    بر چسب ها :

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.